یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
موحدی کرمانی

حوزه/ رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی اعلام کرد: ملت آگاه و عزیز ما در یکی از زیباترین و پرشورترین صحنه های انقلاب اسلامی، سرافراز بیرون آمد، درود به امّت رشید و هوشیار ایران که با حضور یکپارچه و نیرومند خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در دو مرحله، یکی از با شکوه‏ ترین جلوه های تعهّد دینی و عزم ملی خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله موحدی کرمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی انتخاب دکتر پزشکیان به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به ایشان و مردم سربلند ایران تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجلس خبرگان رهبری به این شرح است:

حضور محترم رئیس جمهور منتخب

جناب آقای پزشکیان دامت توفیقاته

سلام علیکم

حمد و سپاس به درگاه پروردگار متعال که ملت آگاه و عزیز ما در یکی دیگر از زیباترین و پرشورترین صحنه های انقلاب اسلامی، سرافراز بیرون آمد و درود به امّت رشید و هوشیار ایران که با حضور یکپارچه و نیرومند خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی در دو مرحله، یکی از با شکوه‏ ترین جلوه های تعهّد دینی و عزم ملی خود را به نمایش گذارد و اراده‏ پولادین خود را در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی به اثبات رساند.

اینجانب انتخاب جنابعالی به مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و از ملت قدرشناس و بزرگوار ایران که با حضور پرشور خود در انتخابات، مایه سربلندی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا شدند، تشکر و قدردانی می‏کنم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی در نیل به اهداف عالیه اسلام و اجرای احکام نورانی قرآن کریم، ادامه راه امام راحل «قدس ‏سره ‏الشریف»، عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» و رسیدگی جدی به مشکلات واقعی مردم بویژه نسل جوان را مسألت می ‏نمایم.

محمدعلی موحدی کرمانی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha